Klachtenbeleid

Bij BAESS streven we naar 100% klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal verloopt zoals verwacht. In dat geval horen we dit graag en zoeken we samen naar een passende oplossing.


📩 Klacht melden

Heb je een klacht? Laat het ons weten via info@baess.nl. We doen ons uiterste best om jouw klacht snel en zorgvuldig te behandelen.


🤝 Kom je er met ons niet uit?

Indien je klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Ga hiervoor naar:
🔗 www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil


🌍 EU-consument? Gebruik het ODR-platform

Ben je woonachtig in de Europese Unie? Dan kun je sinds 15 februari 2016 ook terecht bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit platform is beschikbaar via:
🔗 http://ec.europa.eu/odr

Let op: je klacht wordt alleen in behandeling genomen via het ODR-platform als deze nog niet elders is aangemeld.